Καλώς ήλθατε !

Καλώς ήλθατε ! To e- zizania είναι ένα εκπαιδευτικό, ενημερωτικό αλλά και ψυχαγωγικό ιστολόγιο .







Τετάρτη 2 Ιουλίου 2014

ΧΡΩΜΑΤΙΣΕ ΤΗΝ ΠΕΠΛΟΦΟΡΟ



“Με λένε «Πεπλοφόρο» γιατί το ρούχο που φοράω είναι ένας πέπλος. Σώζεται καλά το χρώμα στα μάτια μου, στα μαλλιά αλλά και στον πέπλο μου. Κάποτε είχε πολύχρωμα σχέδια στις άκρες της αναδίπλωσης του, στο πάνω μέρος, τα οποία… επαναλαμβάνονταν και στο κάτω μέρος του. Είναι δεμένος στη μέση με άλλοτε μπλε και πράσινη ζώνη και διακοσμημένος στο μπροστινό κάτω μέρος με μία κατακόρυφη σειρά με ζώα, πουλιά και ιππείς σε κόκκινο φόντο. Όπως μπορείς να διακρίνεις στο κάτω μέρος του πέπλου και στα μανίκια, από μέσα φορούσα και ένα δεύτερο ρούχο, έναν άλλοτε μπλε χιτώνα.
Μερικοί νομίζουν ότι είμαι απλώς μια κόρη σαν τις άλλες. Εγώ όμως είμαι η θεά Άρτεμη, η θεά του κυνηγιού. Στο δεξί μου χέρι κρατούσα βέλη και τόξο στο αριστερό.”

http://www.theacropolismuseum.gr/peploforos/