Καλώς ήλθατε !

Καλώς ήλθατε ! To e- zizania είναι ένα εκπαιδευτικό, ενημερωτικό αλλά και ψυχαγωγικό ιστολόγιο .







Παρασκευή 11 Ιανουαρίου 2013

Το ποδήλατό μου

                         TO    ΠΟΔΗΛΑΤΟ  ΜΟΥ

Το ποδήλατό μου μού το πήρε ο νουνός μου ,όταν ήμουν δευτέρα τάξη .Έχει χρώμα πορτοκαλί και μπλε σκελετό .Επίσης έχει μοβ ζάντες .Έχει πολλές ταχύτητες και είναι φτιαγμένο από σίδερο .
Μ΄αυτό κάνω πολλές βόλτες και πολλές κόντρες με τους φίλους μου .Ακόμα στοσπίτι της γιαγιάς μου με τους φίλους μου φτιάξαμε μια πίστα για να περνάμε τον ελευθερο χρόνο μας .
Μια φορά είχα πέσει γιατί χάλασε η αλυσίδα και έγδαρα το χέρι μου και το πόδι μου.
Το ποδήλατό μου μου αρέσει πολύ και δε θέλω να χαλάσει ποτέ .

                                                                                 Γιάννης 

Πέρυσι τα Χριστούγεννα  οι γονείς μου μου έκαναν ένα ωραίο δώρο , ένα ποδήλατο.
Το ποδήλατό μου είναι μέτριο και είναι φτιαγμένο από σίδερο .Το χρώμα του είναι πράσινο με κίτρινο και στο τιμόνι του έχει κάτι που ξεκουράζει τα χέρια μου .Πάνω έχει πολλά γκράφιτι και μια θήκη για νερό .

Το χρησιμοποιώ για να πηγαίνω βόλτες στο πάρκο και να παίζω στην αυλή της γιαγιάς μου . Μερικές φορές το παίρνω στη Θεσσαλονίκη , φουσκώνω τα λάστιχα , το πλένω και βάφω τις ρόδες του .Με το ποδήλατο μου έχω περάσει ωραίες στιγμές με τον παππού μου και τον θείο μου . Κάναμε συχνά ποδήλατο όλοι μαζί και πηαγίναμε στην παραλία .
Αγαπάω πολύ το ποδήλατο μου και είμαι πολύ χαρούμενος όταν διασκεδάζω με αυτό.
Μερικές φορές είναι επικίνδυνο ,αλλά πάντα προσέχω .

                                                                                     Θανάσης

Το ποδήλατο που έχω είναι πολύ παλιό .Μου το αγόρας εο μπαμπάς μου όταν ήμουν μικρός .Στην αρχή ήταν μεγάλο για μένα ,αλλά όσο μεγάλωνα ήταν καλύτερο
To διακοσμούσα με διάφορα αυτοκόλλητα που με έφερναν ο παππούς και η γιαγιά μου από την Ουκρανία .
Πολύ συχνά έκανα βόλτες με το ποδήλατο , παρέα με τους φίλους μου .Μια μέρα ,χωρίς να ζητήσω την άδεια από τους γονείς μου , έφτασα μέχρι το ξενοδοχείο του Πόρτο Καρράς .Στο τέλος με βρήκε ο μπαμπάς μου και με έφερε πίσω στο σπίτι με το αυτοκίνητο .
Όσο περνούσε ο χρόνος μεγάλωνα , το ποδήλατό μου μου φαινόταν μικρό και γινόταν και πιο παλιό .
Τώρα το έχω δώσει στη δασκάλα μου για τα μαθήματα που κάνουμε στην ευέλικτη , όμως βοηθάω τον μπαμπά μου στο μαγαζί για να με πάρει καινούριο ποδήλατο .

                                                                                      Γιώργος


Το ποδήλατό μου το πήρα τον Σεπτέμβρη με δικά μου χρήματα από τα κάλαντα που τραγούδησα  πέρυσι τα Χριστούγεννα και από το χαρτζιλίκι των παππούδων μου .
Το ύψος του είναι περίπου ένα μέτρο ,έχει κόκκινο και άσπρο χρώμα και το υλικό κατασκευής του είναι το σίδερο .
Κάθε απόγευμα παίρνω το ποδήλατό  μου και πηγαίνω να βρω τους φίλους μου στην παιδική χαρά καιόλοι μαζί αγώνες . Μια φορά την εβδομάδα το πηγαίνω στον θείο μου που είναι μηχανικός και μου ελέγχει τα φρένα και τις ρόδες .
Μια μέρα εκεί που έκανα ποδήλατο βγήκε μπροστά μου ένα αυτοκίνητο , πάτησα το φρένο απότομα και έπεσα .Όταν σηκώθηκα , το πρώτο που σκέφτηκα ήταν αν το ποδήλατο μου έπαθε κάτι .
Το ποδήλατο μου το λατρεύω και το προσέχω , γιατί αν πάθει κάτι θα πονέσω , γιατί το πήρα με δικά μου χρήματα και δεν θέλω  να χαλάσει .

                                                                                   Θανάσης 

To πρώτο μου ποδήλατο μου το χάρισε ο μπαμπάς μου στα γενέθλιά μου .Ήταν ροζ με τέσσερις ρόδες ,δυο κανονικές και δύο βοηθητικές . Δεν ήταν πολύ μεγάλο και ήταν σιδερένιο . Με αυτό έκανα βόλτες και τα ψώνια της μαμάς μου από το σούπερ μαρκετ . Το είχα πάντα καθαρό και του έβαζα γυαλιστική κρέμα  για να μη σκουριάζει .Μια φορά με το ποδήλατο χτύπησα ένα σκυλάκι , όμως ευτυχώς λίγο .

                                                                                 Πηνελόπη

Το ποδήλατό μου το απέκτησα στα γενέθλιά μου και όταν το πήρα ήμουν πολύ χαρούμενος .Ήταν δώρο από τον παππού μου επειδή έφτιαξα μαζί με τον ξάδερφό μου μια καλύβα ,που κρατάει μέχρι σήμερα .
Το ποδήλατό μου είναι κόκκινο και πορτοκαλί , είναι αγωνιστικό με σιδεράνια πετάλια και λάστιχα μεγάλα . Με το ποδήλατό μου μπορώ και κινούμαι γρήγορα και δεν αργώ ,όταν επιστρέφω στο σπίτι και συγχρόνως γυμνάζομαι .Το πλένω , το καθαρίζω και το φροντίζω αν έχει χαλάσει κάτι .Μια φορά προσπαθούσα δυο μέρες για να το φτιάξω . Ευτυχώς ο μπαμπάς μου , όταν έχει ελεύθερο χρόνο πάντα με βοηθάει .
Το αγαπώ και νομίζω πως είναι το καλύτερο από όλα τα άλλα .

                                                             Αλέξανδρος

Πέρυσι και στα δυο τρίμηνα πήρα << Α >>και γι΄αυτό η μαμά μαμά μου και ο μπαμπάς μου αποφάσισαν να μου πάρουν ένα ποδήλατο .
Το ποδήλατό μου είναι μεγάλο , σιδερένιο και έχει χρώμα μπλε.
Κάθε απόγευμα που πάω στα αγγλικά το παίρνω μαζί μου .
Το προσέχω πολύ και μια φορά την εβδομάδα το πλένω .
Μια φορά ενώ έπαιζα με τον ξάδερφο μου , είδα το ποδήλατο μου να φεύγει προς τα κάτω .Δεν είχα βάλει τα φρένα και αναγκάστηκα να τρέξω για να το πιάσω .
Το έχω πολλές φορές μαζί μου και μου έχει γίνει συνήθεια .Δεν θα ήθελα να το χάσω ποτέ .

                                                                               Βαγγέλης

Το ποδήλατο που θα ήθελα να μου πάρουν είναι ένα B.M.X. Πιστεύω πως ένα τέτοιο ποδήλατο είναι πιο γερό από τα άλλα .Θέλω να έχει ωραίο χρώμα χρυσό και μαύρο , με δισκόφρενα , πατηράκια και σφουγγαρένια σέλα .Με το ποδήλατό μου θα πηγαίνω στο ποδόσφαιρο , στο φροντιστήριο πιο γρήγορα και θα κάνω βόλτες με τους φίλους μου .
                                                                                      Γρηγόρης