Καλώς ήλθατε !

Καλώς ήλθατε ! To e- zizania είναι ένα εκπαιδευτικό, ενημερωτικό αλλά και ψυχαγωγικό ιστολόγιο .







Σάββατο 19 Ιανουαρίου 2013

Μια μέρα με τον Δαμιανό

Μια μέρα ο Μάνος Κοντολέων ήρθε στο χωριό μας για να παρουσιάσει το βιβλίο του <<Ο αδερφός της Ασπασίας >>.Δεν ήρθε όμως μόνος του ,μαζί του ήρθε και ο Δαμιανός , η Ασπασία και η μαμά τους .Μετά την παρουσίαση του βιβλίου ο Δαμιανός ήρθε προς το μέρος μου και μου είπε :
-         Θες να γίνουμε φίλοι
-         Μα και βέβαια , του απάντησα εγώ .
-         Α! δε συστηθήκαμε . Αν και μπορεί εσύ να με ξέρεις ,εγώ όμως δε ξέρω ούτε το όνομά σου
-         Και βέβαια σε ξέρω , είσαι ο Δαμιανός .Εμένα με λένε Αλέξανδρο .Θέλεις να πάμε έξω να παίξουμε ;
-         Ναι
 
Έτσι παρέα με τον Δαμιανό πήγαμε στην παιδική χαρά .Εκεί ήταν όλοι οι φίλοι μου .
-         Δαμιανέ να οι φίλοι μου .Από δω είναι ο Αντώνης , ο Άλεξ , ο Μανόλης , ο Θανάσης , ο Γιώργος και ο καλύτερος φίλος μου ο Γιάννης .

 Ο Αντώνης τον ρώτησε τι ήθελε να παίξουμε , ο Θανάσης πρότεινε κρυφτό , αλλά την πρόταση του Γιώργου να παίξουν κυνηγητό την ήθελαν όλοι .
Παίζοντας πέρασε η ώρα και ήρθε το μεσημέρι .Ο Δαμιανός άρχισε να πεινάει πολύ , γουργούριζε η κοιλιά του .Όταν γυρίσαμε στο σπίτι έτρεξε στο τραπέζι .
Μετά το φαγητό , το απόγευμα , ο Δαμιανός ήθελε να παίξουμε ΑΣΤΕΙΟΥΠΟΛΗ .
Ο Δαμιανός στον α΄γύρο με νίκησε ,αλλά μετά έχασε .
Αργότερα ήθελε να παίξουμε PLAYSTATION ,αλλά έχσε και πάλι !
-Βαρέθηκα να χάνω είπε και ξεφύσηξε δυνατά
-Εντάξει θέλεις να δούμε ταινίες ;
Ο Δαμιανός συμφώνησε και έτρεξε να πάρει θέση
-Θες πατατάκια ; του πρότεινα
-Μα και βέβαια απάντησε γελώντας .
Πέρασε η ώρα ευχάριστα και έφτασε το βράδυ .Όταν ήρθε η ώρα να φύγει ο Δαμιανός στεναχωρέθηκα γιατί περνούσαμε πολύ καλά .

                                                            Aλέξανδρος

ΤΟ χθεσινό βράδυ είδα ένα όνειρο , ουτε που μπορείτε να φανταστείτε τι ήταν .
Λοιπόν είδα το Δαμιανό να μου λέει να ξυπνήσω , στο όνειρο μου δηλαδή Μετά από λίγη ώρα με πήγε στο σπίτι του .Μπήκαμε μέσα και είδα την Ασπασία , την αδερφή του , τη μαμά του και τον μπαμπά του που κρατούσαν στα χέρια τους μεγάλες κούτες με αποκριάτικες στολές . Την ώρα που είχαμε ανοίξει τις κούτες και σκεφτόμαστε τι θα φορέσουμε ,άκουσα τον μπαμπά να με φωνάξει  να ξυπνήσω για να ετοιμαστώ για το σχολείο .
Στεναχωρέθηκα πολύ γιατι ο Δαμιανός μπορεί να μην ξανάρθει .Ούτε που πρόλαβα να τον χαιρετήσω ……………………

                                                        Ιωάννα

Μια μέρα περίμενα τον Δαμιανό για να παίξουμε .Όταν χτύπησε η πόρτα ,έτρεξα αμέσως να την ανοίξω . Όταν την άνοιξα ,ακούστηκε ένα γάβγισμα .Ήταν το καινούριο σκυλί  του Δαμιανού .Αμέσως πήγαμε στην παιδική χαρά .Εκεί παίξαμε για πολλή ώρα μονόζυγο , τσουλήθρα , κρυφτό και κάναμε κούνια .
Ύστερα  σκεφτήκαμε να πάμε στον παιδόποτο , όπου εκεί ήταν δυο κλόουν που μας διασκέδασαν .
Όταν νύχτωσε , ήρθε η μαμά του και τον πήρε .Στεναχωρέθηκα , γιατί πέρασα τέλεια μαζί του .

                                                Αναστασία

Σήμερα η μέρα μου ήταν πολύ διαφορετική , γιατί ήρθε στο σπίτι μου ο Δαμιανός . Μόλις έφτασε τον ρώτησα αν ήθελε κάτι να πιει και αυτός μου είπε ότι θα ήθελε ένα χυμό . Τον πήρε και πήγαμε στο δωμάτιό μου .Μόλις τον ήπιε πήγε να αφήσεις το άδειο κουτί μέσα στο συρτάρι του γραφείου μου (Έτσι θα έκανε στο δικό του δωμάτιο ) αλλά εγώ αμέσως του είπα << Εδώ δεν είναι το δωμάτιό σου >> .
Παίξαμε μετά κυνηγητό και όταν ήρθε το μεσημέρι πήγαμε να φάμε . Στο τραπέζι κάναμε διαγωνισμό φαγητού –φυσικά κέρδισα εγώ . Ύστερα ζωγραφίσαμε και το απόγευμα φάγαμε από ένα παγωτό .
Έφτασε η νύχτα και ο Δαμιανός έφυγε .

                                                                   Βαγγέλης

Στο τηλέφωνο :
-         Δαμιανέ θα ήθελες να έρθεις στο σπίτι μου ;
-         Μα φυσικά θα το ήθελα πάρα πολύ .
-         Ωραία θα τα πούμε το απόγευμα .Σε περιμένω κατά τις 17:30 .
-         Εντάξει ,αντε γεια .
-         Γεια χαρά.

 Όταν είδα τη μαμά μου της είπα
-Μαμά θα έρθει ο Δαμιανός το απόγευμα
-Καλά ,αλλά θα πρέπει να τελειώσεις πρώτα τα μαθήματά σου .
-Εντάξει μην ανησυχείς .

Στο σπίτι του ο Δαμιανός έλεγε την ίδια ώρα στη μαμά του
-Μαμά θα πάω στο Θανάση το απόγευμα
-Εντάξει , αλλά θα πρέπει να τελειώσεις πρώτα τα μαθήματα σου
-Καλά μαμά ( Όλες οι μαμάδες τα ίδια λένε)

Την ώρα που μιλούσε ο Δαμιανός με τη μαμά του ,νάσου έφτασε και η Ασπασία .
-Δαμιανέ πού θα πας το απόγευμα ;
-Στο Θανάση
-Να έρθω κι εγώ μαζί σου ;
-Όχι

Όταν ήρθε το απόγευμα :
-Α! Δαμιανέ ήρθες !Ωραία πάμε να παίξουμε
-Τι θες να παίξουμε ;
-Εγώ θα ήθελα να παίξουμε Μοnopoly.
- O.K.
-Ας ξεκινήσουμε , ποιο πιόνι θες ;
-Το αεροπλάνο
-Εγώ θα πάρω τη μηχανή .Όποιος γίνει εκατομμυριούχος νικάει .

Μετά από μια ώρα ο Δαμιανός φώναξε
-Νίκησα !
-Πρώτη φορά χάνω στην Μonopoly
-Δεν πειράζει
-Ας παίξουμε λίγο playstation
-Εντάξει

Μετά από τριάντα λεπτά ο Δαμιανός είπε
-Όχι έχασα
-Είδες είμαι πολύ καλός στο pro evolution soccer.
  Εκείνη την ώρα πήρε η μαμά του τηλέφωνο και του είπε να επιστρέψει. Χαιρετηθήκαμε . Θα τα λέγαμε την επόμενη στο σχολείο .

                                                                  Θανάσης

Αν ερχόταν ο Δαμιανός στο χωριό μου , πρώτα θα τον  γνώριζα  στους γονείς μου και μετά θα πηγαίναμε βόλτα,  να τον κεράσω σάντουιτς .
Μετά θα πηγαίναμε σε καμιά καφετέρια για να παίξουμε υπολογιστές και το απογευματάκι θα παίζαμε ποδόσφαιρο στο γήπεδο .
Αργότερα θα επιστρέφαμε στο σπίτι μου για να παίξουμε playstation
                                                                      Γιώργος

Μια φορά κάλεσα το Δαμιανό στο χωριό μου και γίναμε φίλοι .Παίξαμε μαζί μπάλα , μετά πήγαμε σε μια όμορφη παιδική χαρά και αργότερα στο πάρκο για κρυφτό .
Ο Δαμιανός έκανε πολλές πλάκες κι εμένα μου αρέσουν οι πλάκες γι αυτό και τον συμπάθησα πολύ .

                                                                 Άλεξ