Καλώς ήλθατε !

Καλώς ήλθατε ! To e- zizania είναι ένα εκπαιδευτικό, ενημερωτικό αλλά και ψυχαγωγικό ιστολόγιο .







Σάββατο 12 Ιανουαρίου 2013

Γράμμα στον Μάνο Κοντολέων

      Aγαπητέ κύριε Μάνο Κοντολέων

Χαίρομαι πολύ που μου δόθηκε η ευκαιρία να σας γράψω ένα γράμμα .
Είμαστε τα παιδιά της Ε΄τάξης του Δημοτικού Σχολείου Ν.Μαρμαρά . Βασικά εγώ είμαι ο Θανάσης .
 Μου αρέσει πολύ το βιβλίο σας ,<< Ο αδερφός της Ασπασίας>> .Είναι πολύ ωραίο , γιατί έχει πολύ χιούμορ .Έχω μάθει πως έχετε γράψει πολλούς << αδερφούς της Ασπασίας , Νο 2 –Νο 3 >> Με τη δασκάλα μας τώρα τελειώνουμε το πρώτο βιβλίο και θα συνεχίσουμε   και με τα άλλα .
Εγώ και τα παιδιά θα θέλαμε να έρθετε στο σχολείο μας ή αν δεν μπορείτε να μιλήσουμε μέσω skype. Αν έρθετε στο χωριό μας θα συζητήσουμε για τα βιβλία σας και θα  σας ξεναγήσουμε εμείς οι ίδιοι στο χωριό γιατί το ξέρουμε απ΄έξω κι ανακανατωτά .
                   Σας χαιρετώ και σας περιμένουμε
                                     Τσιάκμακης  Θανάσης


Αγαπητέ κύριε Μάνο Κοντολέων

Γεια σας είμαστε από το σχολείο του Ν.Μαρμαρά , η Ε1 τάξη
Είμαστε πολύ χαρούμενοι που σας στέλνουμε ένα γράμμα κι ελπίζουμε να μας απαντήσετε σύντομα .
<< Ο αδερφός της Ασπασίας >> είναι πολύ ωραίο βιβλίο .Εμένα προσωπικά μου άρεσε πάρα πολύ ,επειδή είναι αστείο , ευχάριστο και όταν το διαβάζεις γελάει ακόμα και η καρδιά σου – τρόπος του λέγειν .
Από εσάς , θα ήθελα μια μέρα να έρθετε στο σχολειο μας και μας πείτε πολλά για τη δουλειά σας .

                                    Με αγάπη
                               Ζήση Ιωάννα