Καλώς ήλθατε !

Καλώς ήλθατε ! To e- zizania είναι ένα εκπαιδευτικό, ενημερωτικό αλλά και ψυχαγωγικό ιστολόγιο .







Πέμπτη 24 Ιανουαρίου 2013

Τα αδέρφια μου

 Έχω μια αδερφούλα 11 μηνών .Είναι πολύ γλυκιά και όταν γελάει μοιάζει σαν λουλούδι .
Έχει όμως ένα ελάττωμα , βγάζει τις κάλτσες της όλη την ώρα και όταν πάμε να τις της βάλουμε δεν κάθεται .Πιστεύω πως όλοι θα ήθελαν μια τέτοια αδερφή .
                                                                              Θανάσης

Τον αδερφό μου τον λένε Γιώργο και είναι μεγαλύτερος από μένα , είναι 16 χρονών . Είναι ήρεμος και αγαπάει πολύ την οικογένειά μας. Είναι πονόψυχος και πάντα πρόθυμος να με βοηθήσει  όταν ζητήσω τη βοήθειά του .
 
Για την ηλικία του είναι πολύ ώριμος και θα έλεγα πως είναι εκτός από αδερφός και ο καλύτερος φίλος μου .Το ελάττωμά του είναι ότι όταν έχει κάποιο πρόβλημα δε το συζητάει με κανέναν –στεναχωριέται και θυμώνει μόνος του .

                                                                            Γιάννης

Η Χριστίνα –Ευαγγελία η αδερφή μου είναι φιλότιμη , ευγενική και πολύ όμορφη .Πολλές φορές όμως με εκνευρίζει γιατί θέλει να παίζουμε , όταν εγώ δεν θέλω . Είναι πολύ πειραχτήρι και αυτό  δε μου αρέσει καθόλου .Μερικές φορές ζηλεύει και όταν παίζω με τον μπαμπά θέλει να μας χαλάσει το παιχνίδι για να παίξει αυτή .

                                                                                Αναστασία

Τα αδέρφια μου είναι δίδυμα και τα λένε Μαρία –Μαγδαληνή και Ιωάννα .Και οι δυο τους βοηθάνε πολύ στο σπίτι , όμως είναι πολύ πεισματάρες .Η σχέση μας είναι πάρα πολύ καλή και παίζουμε όλη την ώρα μαζί .

                                                                                 Βαγγέλης
Έχω έναν αδερφό που τον λένε Γιάννη .Είναι καλό παιδί , ακούει τη μαμά και τον μπαμπά και βοηθάει στα ψώνια και στις δουλειές εκτός σπιτιού .Πολλές φορές παίζουμε μαζί αλλά και άλλες μαλώνουμε

                                                                                   Θανάσης
Εγώ με την αδερφή μου την Κατερίνα δεν τα πάμε και πολύ καλά . Η αδερφή μου είναι πολύ καλή και έξυπνη .Όμως με ενοχλεί πολύ ,  δε με αφήνει να δω τηλεόραση , να παίξω playstation και μερικές φορές να κάνω τα μαθήματά μου .
                                                                   Γιώργος

Η αδερφή μου η Ιωάννα πολλές φορές με βοηθάει στα μαθήματα ,όμως μερικές φορές μαλώνουμε , γιατί παίρνει συνέχεια αυτή τον υπολογιστή .

                                                           Μανώλης

Ο αδερφός μου ο Χρήστος έχει κάποια χαρίσματα ,αλλά και κάποια ελαττώματα . Είναι καλός , φιλότιμος και σε αρκετούς ανθρώπους συμπαθητικός .Είναι όμως οξύθυμος , τα θέλει όλα δικά του και άμα κάτι δεν του πάει καλά βάζει τα κλάματα .

                                                             Πηνελόπη  

Εγώ έχω μια αδερφή που την λένε Αντωνία . Είναι πολύ καλή , γενναιόδωρη και με με αγαπάει .Μερικές φορές νομίζω ότι με μισεί και όταν μαλώνουμε λέει ψέματα στον μπαμπά για να φάω εγώ το ξύλο .Είναι γκρινιάρα και θέλει να γίνεται πάντα το δικό της .

                                                                            Ιωάννα

Με τον αδερφό μου είμαστε αγαπημένοι .Είναι ευγενικός και συμπαθητικός σε όλους .Έχει όμως ένα ελάττωμα . Ό, τι παίρνω εγώ το θέλει κι εκείνος .

                                                       Άλεξ