Καλώς ήλθατε !

Καλώς ήλθατε ! To e- zizania είναι ένα εκπαιδευτικό, ενημερωτικό αλλά και ψυχαγωγικό ιστολόγιο .







Τετάρτη 16 Οκτωβρίου 2013

ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΗ ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΜΟΥ


Το μοναδικό πρόβλημα της γειτονιάς είναι ένας γείτονας. Είναι ένας άνθρωπος που βάζει στο τέρμα τη μουσική . Το μεσημέρι μεθάει , φωνάζει και βρίζει . Τον προειδοποιήσαμε ότι θα καλέσουμε την αστυνομία ,αλλά αυτός συνεχίζει .
Μακάρι να μπορούσε να καταλάβει ότι αυτό που κάνει δεν είναι σωστό .

                                                                                  Θανάσης

Στο χωριό μας κάθε καλικαίρι έρχονται πάρα πολλοί τουρίστες . Το πρόβλημα που δημιουργείται είναι ότι περνάνε από τη γειτονιά μου πολλά αυτοκίνητα και έτσι έχουμε πρόβλημα στο παρκάρισμα . Αφήνουν τα αυτοκίνητα δεξιά , αριστερά ή και μπροστά στις αυλές μας . Η τόση κίνηση μας προβληματίζει γιατί δεν μπορούμε μα περπατήσουμε με ασφάλεια .

                                                                              Ειρήνη

Εγώ έχω ένα διαρκές πρόβλημα με τους γείτονές μας . Έχουν ένα σκυλί που γαβγίζει όλη την ώρα και σε ώρες κοινής ησυχίας .Αυτό το πρόβλημα αντιμετωπίστηκε από τους υπεύθυνους του ξενοδοχείου που έχουμε δίπλα μας . Τους έκαναν παράπονα γιατί οι πελάτες δεν μπορούσαν να κοιμηθούν . Το πρόβλημα όμως αντιμετωπίστηκε μόνο για την ώρα κοινής ησυχίας που το βάζουνε μέσα .

                                                                   Αλέξανδρος

Eμείς στη γειτονιά μου έχουμε κάποια προβλήματα που μας απασχολούν πάρα πολύ . Πρώτο είναι ότι τρέχουν από τα σπίτια που είναι στην ανηφόρα νερά που είναι από τον βόθρο με αποτέλεσμα να μυρίζει κάποιες φορές η γειτονιά μου
Το δεύτερο πρόβλημα είναι ότι κάποιοι γείτονες βάζουν δυνατά τη μουσική και δεν μπορούμε να κοιμηθούμε . Ακόμα κάποιοο αφήνουν τα αυτοκίνητά τους στο δικό μας χώρο και μετά εμείς δεν έχουμε πού να παρκάρουμε .Τέλος το βράδυ αφήνουνε τα σκουπίδια έξω και οι σκύλοι τα σκορπάνε. Θα ήθελα να κάνει κάτι ο Δήμος γιατί η κατάσταση είναι ανυπόφορη .
                                                               Γιώργος
Ένα από τα προβλήματα που έχω στη γειτονιά μου είναι ότι μένω απέναντι από το γήπεδο .Είναι πολύ όμορφο αλλά δημιουργούνται προβλήματα από ένα μπεκ που ποτίζει το γήπεδο . Το νερό πέφτει έξω από το γήπεδο και ο δρόμος γεμίζει λάσπες . Γι΄αυτό πρέπει να το πούμε στον υπευθυνο του γηπέδου να το φτιάξει .

                                                                     Μαρία
Στη γειτονιά μου δεν υπάρχουν πολλά προβλήματα . Ο γείτονάς μας όμως βάζει την τηλεόραση δυνατά το μεσημέρι και δεν μπορώ να κοιμηθώ .Πρέπει να του κόψω αυτή την κακιά συνήθεια , γιατί μας ενοχλεί όλους .Έτσι λοιπόν σκέφτηκα να του κάνω παρατήρηση ,αλλά το πρόβλημα συνεχίστηκε και έπρεπε να του κάνω κι άλλη . Εεε..στην τρίτη το κατάλαβε .Επιτέλους ! Τελικά όποιος επιμένει σε κάτι , το καταφέρνει .

                                                              Ιωάννα
Η γειτονιά μου βρίσκεται κοντά στο γυμνάσιο και στο γήπεδο . Δεν έχουμε πολλά προβλήματα , όμως κάποια μας απασχολούν αρκετά .Οι λάμπες στις κολόνες σεν λειτουργούν , δεν έχουμε πολλούς κάδους και οι άνθρωποι τα σκουπίδια τα πετάνε στους δρόμους .Αυτά τα προβλήματα να τα δει ο δήμος για να γίνει καλύτερη η γειτονιά .

                                                                             Μάνος
Στη γειτονιά μου υπάρχουν δυο μεγάλα προβλήματα .Το πρώτο είναι ότι οι γείτονες από δίπλα έρχονται το καλοκαίρι και βάζουν τέρμα τη μουσική από τις οχτώ το απόγευμα μέχρι στις πέντε τα ξημερώματα Η λύση γι΄αυτό το πρόβλημα είναι να έρθει η αστυνομία , γιατί αυτοί δεν καταλαβαίνουν με τη συζήτηση .Το δεύτερο πρόβλημα είναι ο δρόμος που έχει πολλές λακκούβες και τα αυτοκίνητα δεν μπορούν να περάσουν . Ζητώ ο δήμος να κάνει κάτι γι΄αυτό .
                                                                       Γιάννης

Στη γειτονιά μου έχουμε δυο όχι πολύ σοβαρά προβλήματα . Το ένα είναι πως δεν υπάρχουν αρκετοί κάδοι κι έτσι δεν ξέρουμε πού να πετάξουμε τα σκουπίδια .Γιά υτό τα βάζουμε στο δρόμο σε μια σακούλα .Το φορτηγό που περνάει κάποιες φορές δεν τα βλέπει και οι γάτες τα σκορπούν . Έτσι η γειτονιά μου από καθαρή γίνεται βρώμικη .
Το άλλο πρόβλημα είναι τα αυτοκίνητα τα οποία δεν μας αφήνουν σε ησυχία .Η γειτονιά βρίσκεται στην είσοδο του Μαρμαρά και ο δυνατός θόρυβος των αυτοκινήτων μας ενοχλεί πολύ .
                                                                           Πηνελόπη

Εγώ ζω σε πολυκατοικία .Κάθε Σαββατοκύριακο η μαμά απλώνει ΄πλυμένα ρούχα . Η γειτόνισσα που μένει από πάνω πλένει το μπαλκόνι της με αποτέλεσμα να βρέχονται τα ρούχα μας . Ακόμα οι διπλανοί μας έχουν ΄΄ενα μωρό και το μεσημέρι που θέλω να κοιμηθώ δεν μπορώ γιατί κλαίει .

                                                                            Μανώλης
Εγώ έχω ζήσει πολλές φορές την ενόχληση από τους γείτονές μας . Εμείς δεν τους έχουμε ενοχλήσει ποτέ .Αυτοί όμως κάθε μεσημέρι σε ώρα κοινής ησυχίας βάζουν πολύ δυνατά τη μουσική . Ο μπαμπάς που γυρνάει το μεσημέρι και θέλει ν ακοιμηθεί δεν μπορεί . Μια φορά σκεφτήκαμε να πάρουμε την αστυνομία αλλά δεν το κάναμε .Πήγαμε όμως και τους μιλήσαμε .Από τότε δεν ξαναβάλανε τέρμα τη μουσική τους .
                                                                         Βαγγέλης

Το πρόβλημα που έχω εγώ στη γειτονιά μου είναι ένας άνθρωπος που βάζει πολύ δυνατά τη μουσική .Την βάζει σε ώρα κοινής ησυχίας ,ακόμα και τα μεσάνυχτα ώστε να μην μπορούμε να κοιμηθούμε . Του είπαμε ότι αν βάλει ξανά μουσική σε ώρα κοινής ησυχίας θα πάρουμε την αστυνομία και από τότε δεν το ξαναέκανε .

                                                                          Άλεξ
Κάτω από το σπίτι μου μένει μια οικογένεια που και στις τρεις το μεσημέρι φωνάζουν και μου σπάνε τα νεύρα .Ο πατέρας μου μια μέρα κατέβηκε κάτω  και από τότε δεν ξαναέκαναν φασαρία .

                                                                              Θανάσης