Καλώς ήλθατε !

Καλώς ήλθατε ! To e- zizania είναι ένα εκπαιδευτικό, ενημερωτικό αλλά και ψυχαγωγικό ιστολόγιο .







Τρίτη 15 Οκτωβρίου 2013

ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΓΡΑΠΤΟΥ ΛΟΓΟΥ :Περιγραφή του σπιτιού μου


Ένα σπίτι μπορεί να είναι : σε πολυκατοικία ή μονοκατοικία
Κατάλληλα επίθετα για την πολυκατοικία : διώροφη, τριώροφη, πενταώροφη, μοντέρνα, καινούρια, νεόκτιστη, παλιά , ψηλή
Κατάλληλα επίθετα: μεγάλο, μικρό, τσιμεντένιο, πέτρινο, ξύλινο, φωτεινό, άνετο, ευρύχωρο, στενόχωρο ,φτωχικό
Σαλόνι  : στενό, φαρδύ, φωτεινό
Μοντέρνα έπιπλα, άνετοι , αναπαυτικοί καναπέδες, πολύχρωμοι τοίχοι, τοίχοι βαμμένοι με φωτεινά χρώματα, ξύλινα τραπέζια, τζάκι , τραπεζαρία μακρόστενη, ξύλινη, μεγάλες μπαλκονόπορτες
Ξεκουράζομαι, δέχομαι επισκέπτες, βλέπω με την οικογένειά μου τηλεόραση ,ακούω μουσική, περνώ ευχάριστα την ώρα μου ,ανάβω το τζάκι
Κουζίνα : άνετη, στενή, μεγάλη, φωτεινή, απλή
Ξύλινα ντουλάπια, φωτεινά χρώματα, ξύλινο, μακρόστενο τραπέζι
Μαζευόμαστε με την οικογένειά μου και τρώμε, μαγειρεύει η μαμά πεντανόστιμα φαγητά
Κρεβατοκάμαρες : άνετες, ευρύχωρες, στενές, μεγάλες ,μικρές, φωτεινές, σκοτεινές
Γραφείο άνετο, ντουλάπες ξύλινες μεγάλες, τοίχοι πολύχρωμοι, κρεβάτι μεγάλο, αναπαυτικό
Ξεκουράζομαι, παίζω, διαβάζω τα μαθήματά μου, περνώ τις περισσότερες ώρες μου, οι γονείς μου χαλαρώνουν μετά τη δουλειά τους, κοιμούνται το μεσημέρι

Λέξεις που δείχνουν τόπο  : Πάνω ,κάτω ,μέσα, αριστερά από, δεξιά από, απέναντι ,δίπλα από ,εκεί

Στο βάθος, στο μπροστινό μέρος
Εκφράσεις που θα σε βοηθήσουν να αποφύγεις τις επαναλήψεις  Μπαίνοντας από την είσοδο, συναντάς, βρίσκεται, υπάρχει, προχωρώντας ευθεία, χτίστηκε, είναι βαμμένοι, δεξιά και αριστερά του διαδρόμου υπάρχουν ,ο διάδρομος καταλήγει, δίπλα από ,

Συναισθήματα : Είμαι ευτυχισμένος/η, χαρούμενος/η, νιώθω ασφάλεια ,διότι ζω με την οικογένειά μου, θα ήθελα να ΄ναι