Καλώς ήλθατε !

Καλώς ήλθατε ! To e- zizania είναι ένα εκπαιδευτικό, ενημερωτικό αλλά και ψυχαγωγικό ιστολόγιο .







Παρασκευή 19 Απριλίου 2013

Σε ποια εποχή θα ήθελα να ταξιδέψω

Θα ήθελα να ταξιδέψω στο μέλλον για να δω πως θα εξελιχθεί η τεχνολογία και τα αμάξια . Ακόμα θα ήθελα να ξέρω αν θα έχουν βρεθεί φάρμακα για όλες τις αρρώστιες .Θα ήθελα να δω αν η Ελλάδα θα έχει ξεχρεωθεί και τέλος να μάθω για τα παιδιά μου και τους απογόνους μου .

                                                                          Γιάννης

Θα ήθελα να ταξιδέψω στην Αρχαία Ελλάδα για να γνωρίσω τους φιλοσόφους, να μάθω για τις ανακαλύψεις και τις θεωρίες πάνω στον άνθρωπο και στη φύση , για τις τέχνες και ιδιαίτερα για την αρχιτεκτονική , για τα σχολεία της εποχής εκείνης και να δω από κοντά πως δημιουργήθηκε η δημοκρατία .Θα ήθελα να συναντήσω τον Αριστοτέλη , τον Πλάτωνα , το Ιπποκράτη και άλλους φιλοσόφους .
                                                                            Γιώργος

Εγώ αν μπορούσα να ταξιδέψω  σε μια περασμένη εποχή θα διάλεγα να ταξιδέψω στο Βυζάντιο .Θα ήθελα να βρισκόμουνα εκεί και να γνώριζα από κοντά τον Ιουστινιανό , να ήμουν στη <<Στάση του Νίκα >>, να έβλεπα πως χτιζόταν η Αγία Σοφία , να γνώριζα από κοντά τον Ηράκλειο , να έψαλλα μαζί με όλους τους άλλους στην Αγία Σοφία τον Ακάθιστο Ύμνο , να έδιωχνα τους Άράβες με το υγρό πυρ , να πολεμούσα τους Βουλγάρους στο Κλειδί παρέα με τον Βασίλειο το Βουλγαροκτόνο . Θα ήθελα να ήμουν έστω και για μια μέρα αυτοκράτορας στην Κωνστατινούπολη και να ήμουνα εγώ αυτός που θα έσωζε τις εικόνες την περίοδο της Εικονομαχίας .

                                                                           Βαγγέλης

Θα ήθελα να ταξιδέψω στο μέλλον γιατί θέλω να δω πως θα είμαι όταν μεγαλώσω , άμα
θα παντρευτώ , άμα θα κάνω δικά μου παιδιά , αμά θα κάνω το επάγγελμα που θέλω τώρα .

Θα ήθελα να δω αν τα παιδιά ,οι νέοι ,οι ηλικιωμένοι θα ζουν καλύτερα , θα έχουν την υγεία τους , θα έχουν τρόφιμα αρκετά και δικό τους σπίτι.
Θα ήθελα να δω και την εξέλιξη της επιστήμης , αν οι άνθρωποι θα έχουν ταξιδέψει σε άλλα αστέρια , αν συναντήσουν κανένα εξωγήινο , αν………….

                                                                     Ιωάννα

Θα ήθελα να ταξιδέψω στην αρχαία Ελλάδα για να γνωρίσω τα πρόσωπα που κάναμε στην Ιστορία , τον Αχιλλέα , τον Μέγα Αλέξανδρο. Θα ήθελα να  είμαι παρόν στον Τρωικό πόλεμο στη ομάδα του Αχιλλέα με τους Μυρμιδόνες και στις Θερμοπύλες να πολεμούσα με τους τριακόσιους του Λεωνίδα .
                                                          Θανάσης

Εγώ θα ήθελα να ταξιδέψω στο μέλλον διότι θα ήθελα να δω πως θα ήταν η προσωπική ζωή αν θα είχα φτιάξει οικογένεια πως θα ήταν τα οικονομικά μου αν θα ήμουνα δηλ πλούσια ή φτωχή ,αν θα είχα δικά μου παιδιά , πως θα τα λέγανε .
Ακόμα θα ήθελα να δω πως θα ήταν στο μέλλον ο τόπος μου , αν θα άλλαζε πολύ  ,αν θα συνέχιζα να ζω εκεί .

                                                                           Ειρήνη

Εγώ θα ήθελα να ταξιδέψω στην εποχή των δεινοσαύρων για να δω πόσο ψηλοί και πόσο χοντροί ήταν , να ζήσω μια περιπέτεια μαζί τους που θα με κυνηγούσαν μέσα σε ένα μεγάλο δάσος να με φάνε , να γνωρίσω από κοντά τον DIREX  και να με κάνει βασιλιά .

                                                                         Μανόλης

Στην  εποχή που θα ήθελα να βρεθώ είναι στο μέλλον ,γιατί θα έβλεπα εμένα και τους φίλους μου να έχουμε φτιάξει τις ζωές μας .Θα ήθελα να δω αν θα έκανα οικογένεια και δικά μου παιδιά . Ακόμα θα έβλεπα αν στη Ελλάδα τα πράγματα γινόταν καλύτερα και αν ο κόσμος θα ήταν ευτυχισμένος .

                                                                          Πηνελόπη

Εγώ θα ήθελα να ταξιδέψω στο μέλλον για να δω πως θα είμαι , πως θα έχει εξελιχθεί η επιστήμη  και η τεχνολογία , τα αυτοκίνητα , οι τηλεοράσεις ….
Ακόμα θα ήθελα να δω πως θα είναι οι συμμαθητές μου .

                                                                   Αναστασία