Καλώς ήλθατε !

Καλώς ήλθατε ! To e- zizania είναι ένα εκπαιδευτικό, ενημερωτικό αλλά και ψυχαγωγικό ιστολόγιο .







Δευτέρα 8 Απριλίου 2013

Συνάντηση με έναν εξωγήινο

‘Ένα βράδυ ενώ κοιμόμουν , άκουσα ένα θόρυβο και κατέβηκα να δω τι είναι . Τότε είδα ένα μικρό διαστημόπλοιο .Όταν όμως πάτησα ένα κουμπί του έγινε τεράστιο .Ήθελα πολύ να μπω μέσα να δω τι έχει . Παντού υπήρχαν κουμπιά . Πάτησα ένα και το διαστημόπλοιο ξεκίνησε .Φοβήθηκα , δεν ήξερα που θα με πήγαινε .
          Μετά από ώρα έφτασα σε ένα πλανήτη , τον Τζιντζον χοον.Ο πλανήτης ήταν γαλάζιος γεμάτος σκουπίδια και μάσκες παντού. Υπήρχαν όμως δύο δέντρα . Με τόσα σκουπίδια δεν μπορούσα να αναπνεύσω.

          Ξαφνικά εμφανίστηκε ένας εξωγήινος που ήταν κοντός με τρία μεγάλα μάτια .Το χρώμα του ήταν πράσινο και είχε δύο μεγάλες κεραίες .Όταν με πλησίασε εγώ δεν φοβήθηκα και τον ρώτησα  το όνομά του .Μου απάντησε πως τον λένε Τζοχοον .Μετά  ρώτησε και το δικό μου όνομα και εγώ του απάντησα πως με λένε Αναστασία .Αμέσως του έπιασα συζήτηση .
-         Γιατί είσαι στεναχωρεμένος ;
-         Επειδή ο πλανήτης μου έχει τόσα πολλά σκουπίδια , κοίτα .
-         Τα είδα , όμως γιατί ;
-         Γιατί εδώ ζει ο Λόρεν . Αυτός βρόμισε  τον πλανήτη.
-         Μπορώ αν θες να σε βοηθήσω να τον καθαρίσουμε
-         Αλήθεια σ΄ευχαριστώ πολύ .
Καθώς τον καθαρίζαμε με ρώτησε για το ταξίδι μου κι εγώ του είπα πως όλα πήγαιναν μια χαρά αλλά ήρθε ένας εξωγήινος κακός και με  πυροβόλησε με λέιζερ .Ευτυχώς δεν του έπεσε κάτω και δεν κινδύνεψα σοβαρά . Αργότερα εμφανίστηκε ένα άλλο διαστημόπλοιο , που είχε χάσει τον έλεγχο και με τράκαρε .Τότε έπεσα  στον πλανήτη Τζιντζιν χοον.
-         Α!  είχες φανταστική διαδρομή μου είπε ο καινούριος φίλος μου .
-         Τελειώσαμε το καθάρισμα .Πρέπει να φύγω , να πάω στο σπίτι μου επειδή θα ανησυχούν οι γονείς μου , αλλά πώς θα πάω ;
-         Θα σου δώσω εγώ ένα διαστημόπλοιο .
-         Σ΄ευχαριστώ πολύ , γειά σου

Έφτασα στο σπίτι  μου χωρίς εμπόδια αυτή φορά . Πέρασα υπέροχα !!

                                                                 Αναστασία

          Το καλοκαίρι , όταν πήγαμε για μπάνιο στη θάλασσα , πήρα τη φουσκωτή μου βάρκα και πήγα βαθιά όλο και πιο βαθιά .Ξαφνικά έπεσε κάτι μέσα στη θάλασσα .Εγώ ξαφνιάστηκα .Έβαλα τη μάσκα μου και βούτηξα να δω τι ήταν. Ήταν ένα διαστημικό πλοίο που έχασε την πορεία του .Μπήκα μέσα .Ήταν πολύ ωραίο είχε πολλά μηχανήματα . Αυτό το πλοίο σε πολύ λίγη ώρα με πήγε σε ένα πλανήτη μυστηριώδη , τον Λα .
         

Ο πλανήτης Λα ήταν πορτοκαλής προς το κίτρινο .Το έδαφός του ήταν πολύ μαλακό αλλά είχε και μερικά βουναλάκια .Σκόνταψα σε ένα και με βοήθησε να σηκωθώ ένας εξωγήινος .Ήταν πράσινος με δυο κεραίες , τρία μάτια μια μύτη , δυο στόματα , τέσσερα αυτιά , έξι χέρια που το καθένα είχε από τρία δάχτυλα , πέντε πόδια και φορούσε ένα πλεχτό μπλουζάκι που ήταν σαν φουστάνι .
Όση ώρα τον παρατηρούσα εκείνος μου είπε
-Πώς ονομάζεσαι ;
-Ιωάννα είπα εγώ με ενθουσιασμό .Εσύ ;
-Σολ Πόσο χρονών είσαι ;
-10 , εσύ ;
-Κι εγώ 10 είμαι .Είχες κάποιο πρόβλημα ,ενώ ερχόσουν κατά δω ;
-Ναι αλλά μας βοήθησαν οι τεχνίτες και το λύσαμε .
-Τι πρόβλημα ;
- Ε….. να έπεσε ένας μετεωρίτης στο πίσω μέρος και χτυπήθηκε το πίσω πτερύγιο .
-Με τι ασχολείστε στο δικό σας πλανήτη ;
-Αναλόγως τι αρέσει σε κάθε παιδί . Σε εμένα αρέσει η ζωγραφική , ο χορός και πιο πολύ τα ταξίδια .Εσείς με τι ασχολείστε
-Εμείς; Εμείς κυρίως ασχολούμαστε με τους ανθρώπους , με τα μηχανήματα και με τα επαγγέλματα Θέλω να ρωτήσω και κάτι άλλο Μπορώ ;
-Βεβαίως και μπορείς .
-Ποιος είναι ο δικός σου πλανήτης ;
-Η Γη.
-Και πώς είναι αυτή , είναι ωραία θελω να πώ;
-Ναι πολύ ωραία , έχει βουνά , θάλασσες , ποτάμια , λίμνες και πολλά ωραία νησιά .

Ξαφνικά εκεί που συζητούσαμε ακούστηκε κάτι μέσα από το πλεκτό πλουζάκι του .Ήταν ο συναγερμός των εξωγήινων .
-Πρέπει να φύγω , μου είπε
-Γιατί
-Ήρθε κάποιος εχθρός μας
-Καλά θέλεις βοήθεια ;
-Όχι ευχαριστώ , πρέπει να φύγω , χάρηκα που σε γνώρισα .Γεια σου
-Γεια .
Μετά το διαστημόπλοιο με πήγε πάλι στη βάρκα μου .

                                           Ιωάννα


         Μια φορά κι έναν καιρό πήγα στον πλανήτη Άμπα με το διαστημόπλοιο του μπαμπά μου .
          Αυτός ο πλανήτης είχε πράσινο έδαφος και έμοιαζε με το Λας Βέγκας , όμως αντί για ανθρώπους είχε εξωγήινους . Αυτός ο πλανήτης είχε και πολλά δέντρα και δε χρειαζόταν να φοράμε στολή γιατί υπήρχε οξυγόνο .   Εκεί συνάντησα κι έναν εξωγήινο .
          Ο εξωγήινος ήταν κοντός και πράσινος , φορούσε στρατιωτικά ρούχα  και είχε κεραίες στο κεφάλι του .Μόλις τον είδα ήθελα να γίνουμε φίλοι αμέσως .Τον πλησίασα και τον ρώτησα :
- Πώς σε λένε ;
-Ντικέι εσένα ;
-Εμένα με λένε Γιάννη
-Είχες κάποιο  πρόβλημα στο ταξίδι ;
-Όχι το ταξίδι ήταν πολύ ωραίο
-Πόσο χρονών είσαι και ποια είναι τα ενδιαφέροντά σου ;
-Εμείς στη Γη το πιο συνηθισμένο ενδιαφέρον που έχουμε είναι το ποδόσφαιρο . Εσείς ;
- Σε μας το πιο συνηθισμένο είναι το εξωγηνοκαρ .
-Μου φαίνεται ωραίο .

Μετά ο εξωγήινος με πήγε στον βασιλιά τους που ήταν ετοιμοθάνατος .Με ρώτησε αν θέλω να γίνω εγώ ο βασιλιάς τους κι εγώ του απάντησα ότι θέλω.
Από τότε δεν ξαναγύρισα πίσω στη Γη . 
                                                                    Γιάννης

          Η ΝΑΣΑ είχε οργανώσει ένα ταξίδι στον πλανήτη ΠΑΟΚ . Ήθελα να πάρω κι εγώ μέρος σε αυτό το ταξίδι ,επειδή ήθελα να μάθω πως είναι η ζωή σε έναν άλλο πλανήτη .
          Ο πλανήτης αυτός ήταν κίτρινος και πορτοκαλής , είχε πολλά δέντρα και το έδαφος ήταν γεμάτο χαλίκι .Υπήρχαν και μερικά σπίτια . Ο πλανήτης είχε και ένα ηφαίστειο .Εκεί ήταν μαζεμένοι οι εξωγήινοι .
          Ένας εξωγήινος με πλησίασε .Ήτανε μπλε,  με πλοκάμια για χέρια και είχε πολύ μακριά μαλλιά .Μόλις τον είδα , τρόμαξα αλλά αυτός μου είπε να μη φοβάμαι και με ρώτησε
-Από πού είσαι ;
-Από τη γη απάντησα εγώ
-Πώς σε λένε ;
-Θανάση
-Εμένα με λένε ποδηλάτη
-Ασυνήθιστο όνομα
-Το ταξίδι σου ήταν ήρεμο ;
-Μέχρι τη μέση ήταν καλά , αλλά μας έπιασε η βροχή μετεωριτών . Πάθαμε αρκετές ζημιές ,αλλά στο τέλος όλα καλά , φτάσαμε εδώ ήρεμα . Ποια είναι τα ενδιαφέροντά σου εδώ στον πλανήτη τον ρώτησα .
-Στον ελεύθερο χρόνο μου παίζω με τους φίλους μου διάφορα παιχνίδια .

Μετά από αυτή τη συζήτηση , έπρεπε να φύγουμε .Τον αποχαιρέτησα και φτάσαμε σώοι πίσω  στη γη . Αυτό το ταξίδι ήταν εκπληκτικό και σίγουρα όλοι θα ήθελαν να ζήσουν μια τέτοια εμπειρία .

                                                                   Θανάσης

          Μια μέρα ξεκίνησα με το διαστημικό πύραυλο του μπμαπά μου για τον πλανήτη Σίντει .
          Ο πλανήτης είχε μοβ χρώμα , είχε ηφαίστεια και ήταν γεμάτος με ιπτάμενους δίσκους .Κάπου σε μια άκρη είδα αρκετά δέντρα .Πάλι καλά θα είχε οξυγόνο αλλιώς θα είχα πεθάνει .Είχε κάτω πέτρες και όλο χιόνιζε .
Το χιόνι δεν ήταν άσπρο αλλά  μοβ .Εκεί που προχωρούσα είδα έναν εξωγήινο να με χαιρετάει και να μου λέει : Είμαι ο Μαξ . Ήταν καλός ο εξωγήινος .Είχε τέσσερα μάτια και δυο κεραίες .Μόλις τον είδα από κοντά τρόμαξα και ήθελα να φύγω .
Μου είπε γεια , του είπα και γω και μετά με ρώτησε .
-Θέ-λεις να  παί-ξου-με ; μου είπε ο Μαξ
-Ναι , ναι του είπα .
Παίξαμε όλη την ώρα κρυφτό με τους φίλους του Μαξ .
Μετά πήγαμε όλοι μαζί στο σπίτι του Μαξ για να ζωγραφίσουμε .Ο Μαξ με ρώτησε πως ήταν το ταξίδι μου κι εγώ του είπα ότι δεν ήταν καλό γιατί μας τελείωσε η βενζίνη και όλοι πανικοβλήθηκαν και δεν ήξεραν τι να κάνουν . Ο πύραυλος έπεσε στον πλανήτη και έτσι τον συνάντησα .
Την ώρα που μιλούσα με τον εξωγήινο χτύπησε το τηλέφωνο ΝΤΡΙΝ!
Το σήκωσα και ήταν η μαμά μου , που μου έλεγε να γυρίσω στο σπίτι .
          Η επιστροφή δεν ήταν ωραία γιατί δεν θα ξαναέβλεπα τον Μαξ και τους φίλους του .

                                                          Βαγγέλης

          Καθώς γυρνούσαμε από το σχολείο είδα ένα γράμμα στην πόρτα του σπιτιού μου . Το πήρα και είδα ότι ήταν από την ΝΑΣΑ. Το άνοιξα και διάβασα για ένα  διαστημικό ταξίδι .
Το επόμενο πρωί ξεκίνησα για το  διαστημικό ξενοδοχείο και το ταξί με πήγε στον πλανήτη Rock
          Ο πλανήτης ήταν τετράγωνος , μεγάλος και πολύχρωμος .Είχε γυαλί γύρω του και ένα μηχάνημα για καθαρό οξυγόνο . Εκεί γνώρισα τον Κό-μι , έναν μεσαίο πράσινο άνθρωπο και πιάσαμε κουβέντα .
-Πώς σε λένε; Τον ρώτησα
-Κό-μι μου απάντησε
-Πόσο χρονών είσαι ;
-Δέκα μου απάντησε , εσύ ;
Και εγώ δέκα είμαι
-Πώς ήταν το ταξίδι σου;
-Λίγο κουραστικό ,αλλά ωραίο
-Είχες κάποιο πρόβλημα ;
-Ναι μας πέτυχε ένας κομήτης ,αλλά δεν δημιουργήθηκε ζημιά , γιατί είχαμε μαγνητικό πεδίο στο ταξί μας .
          Ύστερα με πήγε σπίτι του και φάγαμε κάτι περίεργο .Ήταν όμως πολύ νόστιμο .Μετά με χαιρέτησε και μου χάρισε ένα διαστημόπλοιο για να φύγω για τη Γη .

                                                         Γρηγόρης