Καλώς ήλθατε !

Καλώς ήλθατε ! To e- zizania είναι ένα εκπαιδευτικό, ενημερωτικό αλλά και ψυχαγωγικό ιστολόγιο .







Δευτέρα 30 Σεπτεμβρίου 2013

ΔΥΟ ΜΕΡΕΣ ΣΤΟ ΒΟΥΝΟ

         Πέρυσι  το χειμώνα είχαμε οργανώσει με τους γονείς μου μια εκδρομή στο Βόλακα .Όταν έφτασε η μέρα ετοιμάσαμε τις βαλίτσες και φύγαμε
        Η διαδρομή ήταν καταπληξτική . Δεξιά και αριστερα του δρόμου παντού δέντρα .Περάσαμε από τον Στρυμόνα και στην άκρη του ποταμού είδαμε ένα λιοντάρι πέτρινο .Ήταν από μια μάχη που είχε γίνει εκεί . Μόλις φτάσαμε στους πρόποδες του βουνού μείναμε σε ένα ξενοδοχείο που λεγόταν <<Μονοπάτι Ε 6 >> .
       Η πρώτη μέρα ήταν φανταστική .Φτιάξαμε χιονάνθρωπο , πήγαμε στο δάσος , εξερευνήσαμε το μέρος , μαζέψαμε βελανίδια και κάναμε αγγελάκια στο χιόνι .Το βραδάκι πήγαμε στα δωμάτιά μας και κοιμηθήκαμε .Στη μέση της νύχτας άκουσα λύκους να ουρλιάζουν και κουκουβάγιες . Φοβήθηκα κια πήγα να κοιμηθώ με τους γονείς μου
      Τη δεύτερη μέρα πήγανε στο χιονοδρομικό κέντρο .Έκανα σκι , βόλτα με το έλκηθρο και ανέβηκα στο ερπυστριοφόρο. Εκεί ένα παιδί έπεσε καθώς έκανε σκι και έσπασε το πόδι του . Αμέσως καλέσαμε ασθενοφόρο για να τον πάρει . Την νύχτα πήγαμε στα δωμάτιά μας και κοιμηθήκαμε ήσυχα χωρίς να μας ενοχλούν οι φωνές λύκων , αρκούδων και κουκουβάγιων .
      Στην επιστροφή έβλεπα τις φωτογραφίες και σκεφτόμουν πόσο ωραία περάσαμε !!!
                                                                                                  Βαγγέλης  

     Τον περασμένο χειμώνα η μαμά μου έλαβε μια επιστολή όπου έγραφε για ένα διήμερο στο Νυμφαίο για τέσσερα άτομα .Χωρίς πολλή σκέψη αποφασίσαμε να πάμε .
     Δανειστήκαμε το τζίπ του θείου μου και ξεκινήσαμε .Η  διαδρομή ήταν φανταστική .Είδα δέντρα τα οποία είχαν καλυφτεί από το κατάλευκο χιόνι που έπεφτε άφθονο από τον ουρανό .Εκτός από τα δέντρα κάτασπρα ήταν και τα σπίτια και τα αμάξια .Όταν φτάσαμε κάναμε κράτηση σε ένα ξενοδοχείο.
   Την επόμενη μέρα εγώ , ο μπαμπάς μου και ο αδερφός μου πήγαμε να κάνουμε σκι. Η μαμά όμως φοβόταν και γι΄αυτό πήγε να δει το μέρος όπυ θα γινόταν ο διαγωνισμός ορειβασίας .Κατά το μεσημέρι πήγαμε να φάμε στο εστιατόριο και το απόγευμα καθίσαμε στο δωμάτιο μπροστά στο τζάκι και βλέπαμε από το τζάμι το χιόνι και τη βροχή που έπεφτε .Μετά κοιμηθήκαμε .
     Την άλλη μέρα πήγαμε να εξερευνήσουμε το μέρο και γύρω στις μία πήγαμε στο διαγωνισμό Εκεί είδα και τον Αλέξανδρο που΄θα έπαιρνε κι εκείνος μέρος .Τα αποτελέσματα του αγώνα ήταν αρκετά καλά .Ο Αλέξανδρος πήρε την τρίτη θέση , εγώ την πέμπτη και ο αδερφός μου την έκτη. Όταν τελείωσε ο αγώνας φύυγαμε . 
    Πέρσα αξέχαστα ένα τέλειο διήμερο .Θα ήθελα να ξαναπάω σ΄αυτό το υπέροχο και μαγευτικό μέρος .
                                                                                        Πηνελόπη