Καλώς ήλθατε !

Καλώς ήλθατε ! To e- zizania είναι ένα εκπαιδευτικό, ενημερωτικό αλλά και ψυχαγωγικό ιστολόγιο .







Πέμπτη 19 Σεπτεμβρίου 2013

Το αγαπημένο μου ........

          Ένα από τα αγαπημένα αντικείμενά μου είναι το αμάξι του μπαμπά μου. Το αμάξι αυτό ο μπαμπάς μου το ονόμασε <<Μπέμπα >> γιατί ταιριάζει με τη μάρκα του αυτοκινήτου (BMW) .Συνήθως το παρκάρει έξω από το σπίτι.
          Το χρώμα του είναι μαύρο και στα αριστερά και δεξιά  του υπάρχουν δυο καθρέφτες. Η μούρη του είναι κοφτή , έτσι είναι και το πίσω μέρος του. Έχει ένα μεγάλο πορπαγκάζ και εκεί βρίσκεται ένας ενισχυτής και ένα μεγάλο woofer. Εσωτερικά έχει μαύρα δερμάτινα καθίσματα και μαύρο τιμόνι Το κοντέρ του λέει πως φτάνει 240 χιλιόμετρα την ώρα .
          Ο μπαμπάς το είδε στο internet , του άρεσε πολύ και το παράγγειλε. Είναι φτιαγμένο από σίδερο .Ο μπαμπά το παίρνει όταν έχει δουλειά και για να πάμε καμιά βόλτα .
          Μου αρέσει πολύ αυτό το αμάξι γιατί είναι γρήγορο και δεν θέλω να το αποχωριστώ .

                                                             Γιάννης

          Το αγαπημένο μου παιχνίδι είναι το σκυλάκι μου που μου το έκανε δώρο η μαμά και ο μπαμπάς μου όταν ήμουνα μικρή .
          Είναι όλο ροζ κι έτσι εγώ το ονόμασα Ροζούλα .Έχει δυο καταγάλανα ματάκια και κόκκινα μαγουλάκια . Τέσσερα μικροσκοπικά ποδαράκια που μοιάζουν με μεγάλες πετρούλες το κάνουν ξεχωριστό . Απ΄έξω έχει χνουδωτό ύφασμα και από μέσα είναι γεμάτο βαμβάκι .Μ΄αρέσει να το κάνω μαξιλάρι και γιατί είναι πολύ μαλακό .Το παίρνω πάντα στον ύπνο μου .Όταν είμαι στεναχωρεμένη του μιλάω .Αυτό δυστυχώς δεν μπορεί να μου απαντήσει ,αλλά μόνο που με κοιτάει νιώθω ότι είναι ζωντανό .
          Κάθε φορά που είμαι με τα Ροζούλα νιώθω φανταστικά και ποτέ δε φοβάμαι .
                                                                Ειρήνη

Πέρυσι την άνοιξη μάζευα λεφτά επειδή ήθελα να πάρω ένα ποδήλατο.  Κάποια μέρα ,όταν τα είχα όλα στο χέρι  μου , πήγα με τους γονείς μου και το αγόρασα .
Το ποδήλατό μου ονομάζεται Jumber Ballistic και είναι BMX.Είναι μακρύ και κοντό .Το χρώμα του είναι κόκκινο με άσπρο και το υλικό του σιδερένιο .
Όταν η μαμά θέλει να πάω για ψώνια κάπου μακριά παίρνω το ποδήλατο . Έχω πέσει πολλές φορές ,αλλά τώρα το συνήθισα .
Αυτό το ποδήλατο δεν θα το χαλάσω ποτέ και θα το αγαπάω πάντα .
                                                                   Θανάσης

          Ο μπαμπάς μου έχει μια κλούβα , που τη χρησιμοποιεί στη δουλειά του ,αλλά της μαμάς το αυτοκίνητο είναι καλύτερο . Το έχω  ονομάσει  μαύρος κεραυνός .
 Το σχήμα του αμαξιού είναι συνηθισμένο  , το μέγεθος του σχετικά μικρό και το χρώμα του είναι μαύρο . Έχει σιδερένιες ζάντες , μαύρους καθρέφτες και φιμέ τζάμια . Είναι φτιαγμένο από σίδερο .Η μαμά μου το χρησιμοποιεί όταν πάει κάπου μακριά , αλλά και στη δουλειά της . Όταν βρέχει και έχω σχολείο , μπαίνω μέσα και φτάνω εκεί στεγνός . Το αμάξι της μαμάς μου με πάει στην μπάλα και στην θάλασσα
          Όταν μεγαλώσω θέλω να πάρω για δικό μου το αυτοκίνητο της μαμάς μου .
                                                                 Αλέξανδρος
          Απ΄όλα τα παιχνίδια που έχω μου αρέσει πιο πολύ ένα  επιτραπέζιο που το λένε <<Genious>>.Είναι τετράγωνο , τα χρώματά του είναι κόκκινο και κίτρινο και δεν είναι πολύ μεγάλο .
Αποτελείται από ένα ταμπλό , πέντε πιόνια , πέντε διαφορετικές κατηγορίες καρτών και δυο ζάρια .Παίζεται με πολλούς κανόνες όπως : Αν απαντήσεις σε μια ερώτηση ξαναπαίζεις , για να νικήσεις πρέπει να μαζέψεις μία κάρτα από κάθε κατηγορία και  αν κάποιος κάνει ζαβολιά τότε βγαίνει από το παιχνίδι για δυο γύρους .
          Αυτό το παιχνίδι το απέχτησα όταν είχα γενέθλια , μου το πήραν οι γονείς μου δώρο. Όταν το άνοιξα χάρηκα πάρα πολύ και το παίξαμε με τους γονείς μου την επόμενη μέρα .Συνήθως το πσίζω όταν έρχονται οι φίλοι μου και μερικές φορές το παίρνω μαζί μου στα ταξίδια .
Είναι καταπληκτικό παιχνίδι γνώσεων και είναι πολύ διασκεδαστικό .

                                                  Θανάσης
Ένα από τα πιο αγαπημένα μου παιχνίδια είναι το αρκουδάκι μου η Μπέτη . Μου την έφεραν στα πρώτα μου γενέθλια .
          Η Μπέτη είναι ένα κίτρινο αρκουδάκι με μαύρα γυαλιστερά μάτια . Είναι αρκετά μεγάλη κι έχει ένα γλυκό , μικρό κόκκινο στοματάκι . Από μέσα είναι γεμάτη βαμβάκι ώστε να είναι πολύ μαλακιά .Είναι  λούτρινη  και μου αρέσει πολύ να τη ζουλάω να την κάνω μαξιλάρι , να ξαπλώνω πάνω της και να παίζω μαζί της .
          Μια φορά που πήγα να κάνω ντους κάτω την πήρα μαζί μου για να την πλύνω.Καθώς την έπλενα γλίστησε από τα χέρια μου και κύλησε στα νερά .Ώσπου να την πιάσω είχε φτάσει στο δρόμο και ενώ έτρεχα να την πιάσω έπεσα και χτύπησα το πόδι μου .Ασε που μου την πάτησαν κιόλας .
Ακόμα όταν θυμώνω με την αδερφή μου της πετάω όλα τα αρκουδάκια μου ακόμα και την Μπέτη και μετά παίζουμε αρκουδοπόλεμο .
          Όταν είμαι με την Μπέτη νιώθω πολύ ωραία γιατί μου κάνει πάντα παρέα

                                                                    Ιωάννα

          Η δουλειά του πατέρα μου έχει σχέση με μηχανήματα .Απ΄όλα αυτά το αγαπημένο μου είναι το τρακτέρ.
          Το τρακτερ είναι κόκκινο με δυο μικρές μπροστινές ρόδες και δυο μεγάλες πίσω .Έχει ταχύτητες όπως το αυτοκίνητο . Στο μπροστινό μέρος είναι το τιμόνι , ο συμπλέκτης , το φρένο και το γκάζι . Το κάθισμά του είναι γκρι . Στο πίσω μέρος μπαίνει ο κουβάς ή η τσουγκράνα .
          Μερικές φορές ο μπαμπάς με ανεβάζει πάνω και μου μαθαίνει να οδηγώ .Πέρυσι με το τρακτέρ όργωσα ολόκληρο χωράφι .
          Όταν μεγαλώσω , θέλω να βγάλω δίπλωμα και να το οδηγώ μόνη μου .

                                                               Μαρία

          Ο μπαμπάς μου το καλοκαίρι μου έκανε ένα δώρο . Το είχε αφήσει τυλιγμένο πάνω στο τραπέζι και όταν άνοιξα είδα πώς ήταν ένα tablet , που το ήθελα πολύ .
Το tablet είναι λεπτό και μεγάλο και το χρώμα του είναι μαύρο .Δεν έχει κουμπιά αλλά πρέπει να το ακουμπάς με το δάχτυλό σου .
Όταν το ανοίγεις στο εσωτερικό του εμφανίζονται διάφορα προγράμματα όπως κάμερα , εφαρμογές , φωτογραφική κάμερα , internet, wi-fi μουσική.Απ΄όλα αυτά μου αρέσει περισσότερο να ακούω μουσική . Το internet Το χρησιμοποιώ λίγη ώρα γιατί η μαμά μου με μαλώνει .
          Το tambet μου αρέσει πολύ .
                                                          Μανώλης

Στο σπίτι μου έχω πολλά παιχνίδια όμως ένα από αυτά είναι το αγαπημένο μου .Είναι ένας μικρός άσπρος αρκούδος που τον λένε Χιονούλη.
Ο Χιονούλης είναι ένας μικρός χνουδάτος αρκούδος .Το χρώμα του είναι άσπρο , έχει μια μικρή μαύρη μυτούλα και δυο γυαλιστερά μαύρα μάτια .Είναι στρουμπουλός και φοράει ένα κασκόλ και ένα μεγάλο χρωματιστό σκούφο .Από μέσα είναι γεμάτος με άσπρο βαμβάκι .Τον Χιονούλη μου τον έφεραν  στην βάφτισή μου .
Συνήθως παίρνω τον Χιονούλη και κοιμόμαστε μαζί και όταν φοβάμαι τον αγκαλιάζω σφιχτά . Είναι μάλλινος και μ΄αρέσει να τον ζουλάω και να τον βάζω για μαξιλάρι
Όταν ήμουν πέντε χρονών του έβγαλα το χεράκι και η μαμά μου το έραψε . Μια μέρα έπεσε κάτω από το κρεβάτι και τον έψαχνα παντού.
Το αρκουδάκι μου το αγαπώ πολύ , το αγκαλιάζω και μου διώχνει το φόβο , του μιλάω όταν είμαι λυπημένη και βγάζω τη στεναχώρια από μέσα μου. Είναι ο μόνος που δεν με κρίνει ό, τι και να του πω .

                                                          Πηνελόπη



          Ο μπαμπάς έχει ένα αγροτικό αυτοκίνητο που μου αρέσει πολύ . Το όνομά του είναι παραλλαγή .
Είναι 4Χ4 και είναι για τα βουνά . Στη μούρη του μπροστά έχει κάτι φώτα μπλε και  κάτω υπάρχουν δυο προβολάκια . Στο πίσω μέρος  έχει μια καρότσα και πολύ όμορφα κάγκελα που σχηματίζουν το γράμμα χι .Μέσα έχει δυο μοχλούς , κασετόφωνο , δύο καθίσματα με καλύμματα
Ο μπαμπάς μου με το αγροτικό κουβαλάει ξύλα ή μελίσσια .   Μερικές φορές μου το δίνει να το οδηγάω .
Αυτό το αυτοκίνητο τα αγαπάω πολύ .
                                                                     Μάνος

Ένα από τα αγαπημένα μου αντικείμενα στο σπίτι είναι ο υπολογιστής γιατί έχει πολλά παιχνίδια και μπορώ να ακούσω μουσική και να δω παιδικά .
Το όνομά του είναι ΠΑΟΚ γιατί έχει άσπρη οθόνη και μαύρο πληκτρολόγιο .Επίσης έχει ηχεία και εκτυπωτή .Ο εκτυπωτής έχει πολλά καλώδια και κουμπιά .
Για να ανοίξει ο υπολογιστής πατάω το κουμπί και αμέσως εμφανίζονται πολλά προγράμματα . Πατάω το πρόγράμμα που θέλω και διασκεδάζω .
Δεν θέλω να τον χάσω ποτέ αυτόν τον υπολογιστή .

                                                                 Αναστασία

Στο σπίτι μου έχω πολλά αρκουδάκια ,αλλά το αγαπημένο μου είναι ο Jonny. Όταν γεννήθηκα , μου το έφερ δώρο η βαφτισιμιά της μαμάς μου .
          Το αρκουδάκι μου είναι άσπρο με μπλε και είναι χοντρούλικο . Έχει τέσσερα πόδια , καστανά μάτια και μπλε αυτιά . Μέσα είναι γεμάτο με βαμβάκι και κάθε βράδυ κοιμάμαι μαζί του .
          Μια φορά είχε ανοίξει από κάτω και έβγαινε το βαμβάκι .Μετά όμως το έραψα και έγινε καλά .
Το αγαπώ πολύ και δεν θέλω να το χάσω .

                                                           Βαγγέλης
Ο μπαμπάς μου έχει ένα αυτοκίνητο που μου αρέσει πολύ . Το αφήνει συνήθως στο πάρκινγκ του σπιτιού .
Το ονομάσαμε <<μπουλντόζα>> επειδή είναι μεγάλο , ψηλό και χοντρούτσικο .Το χρώμα του είναι ασημί και βρίσκεται σε άριστη κατάσταση .Μέχρι τώρα δεν είχαμε κανένα περιστατικό .Τα φώτα του είναι αριστερά και δεξιά .
Εσωτερικά έχει ωραία καθίσματα , τιμόνι και μεγάλο πορπαγκαζ.
Η μπουλντόζα πάει σε μακρινά ταξίδια .

                                                            Άλεξ
Το αυτοκίνητο του μπαμπά μου  είναι πάρα πολύ ωραίο και η μάρκα του είναι MERCENDES. Ο μπαμπάς του έχει δώσει δυο ονόματα , Άρης και Μπεν. Πιο πολύ όμως μας αρέσει το Μπεν
Το αυτοκίνητο του μπαμπά μου έχει μεσαίο μέγεθος και το χρώμα του είναι μπλε . Έχει τέσσερα ωραία φώτα , δυο μπροστά και δυο πίσω , ωραίες ζάντες στα λάστιχά του , τζάμια και πόρτες . Μέσα το αυτοκίνητο έχει καθίσματα από πετσί , τιμόνι και αυτό πέτσινο , αλλά και ωραίο ραδιόφωνο .
Εκεί που πατάμε έχει χαλάκι για να μην λερώνουμε με τα πόδια μας το αυτοκίνητο . Ο μπαμπάς μου το αγόρασε με λεφτά που είχε μαζέψει από το μαγαζί και μ΄αυτό με τη μαμά μου κάνουνε διάφορες δουλειές και πάνε βόλτα. Είναι φτιαγμένα από σίδερο . Ευτυχώς που  ο μπαμπάς και η μαμά δεν το έχουν τρακάρει ποτέ , ούτε του έχουν προκαλέσει μεγάλη ζημιά .
Το λατρεύω το αυτοκίνητο του μπαμπά είναι το αγαπημένο μου .