Καλώς ήλθατε !

Καλώς ήλθατε ! To e- zizania είναι ένα εκπαιδευτικό, ενημερωτικό αλλά και ψυχαγωγικό ιστολόγιο .







Παρασκευή 30 Αυγούστου 2013

AΝΕΚΔΟΤΑ

Επιστρέφει ο Τοτός στο σπίτι ύστερα από τις εξετάσεις του.
- Πώς τα πήγες στα προφορικά; ρωτάει ο πατέρας του.
- Πολύ καλά μπαμπά, απλά ο εξεταστής πρέπει να ήταν πολύ θρήσκος! Κάθε φορά που του απαντούσα σε κάποια ερώτηση, κοίταζε τον ουρανό, έκανε το σταυρό του και διαρκώς έλεγε: "Έλα Χριστέ και Παναγία"!!!


Μετά το διαγώνισμα, δύο συμμαθητές συναντιούνται στην αυλή.

- Πώς έγραψες Γιώργο;
- Έδωσα λευκή κόλλα!
- Αμάν!
Γούστο έχει να νομίζει η δασκάλα οτι αντιγράψαμε!


Στο μάθημα της Γεωγραφίας...

Δάσκαλος: Τάκη δείξε μας στο χάρτη που είναι η Αμερική.
Τάκης: Εδώ!
Δάσκαλος: Μπράβο παιδί μου! Για πες μας τώρα εσύ Νατάσσα, ποιός ανακάλυψε την Αμερική;
Νατάσσα: Ο Τάκης κύριε!


Τρεις μικροί συζητούν:

- Όλοι μου λένε οτι έχω τα μάτια της μητέρας μου.
- Εγώ έχω τη μύτη του παππού μου!
Και ο τρίτος:
- Εγώ έχω το παντελόνι του μεγάλου μου αδελφού!


Ο δάσκαλος στο μαθητή:

-
         Γιατί η έκθεσή σου με θέμα το γάλα είναι τόσο μικρή; Δεν είχες τίποτ’ άλλο να γράψεις;

-
         Είχα, αλλά ήθελα να γράψω για το συμπυκνωμένο