Καλώς ήλθατε !

Καλώς ήλθατε ! To e- zizania είναι ένα εκπαιδευτικό, ενημερωτικό αλλά και ψυχαγωγικό ιστολόγιο .







Δευτέρα 10 Ιουνίου 2013

TIι βλέπω στην τηλεόραση

Στην τηλεόραση βλέπω κινούμενα σχέδια γιατί μου αρέσουν και έχουν πλάκα.
Επίσης βλέπω σειρές στον ΑΝΤ, στο MEGA , στο STAR και σε άλλα κανάλια .Μερικές από τις σειρές που βλέπω είναι ο Σουλεϊμάν , το Γουάιπάουτ  , Πίσω στο σπίτι και άλλες .
Ο Σουλεϊμάν μου αρέσει γιατί έχει δράση , σκοτωμούς και αγάπη και παίζουν πρόσωπα πολύ όμορφα , αλλά και πολύ πονηρά . Το Γουάιτ πάουτ το βλέπω γιατί έχει πολλή πλάκα .
                                                                                Ιωάννα

Στην τηλεόραση βλέπω <<Ευτυχισμένοι μαζί >> , << Στο παρα πέντε >> και το << Κάψε το σενάριο >>.Βλέπω αυτές τις τρεις σειρές για τους ίδιους λόγους .Ο πρώτος λόγος είναι γιατί με κάνουν να γελάω και ο  δεύτερος γιατί οι ήρωες παίζουν πολύ καλά το ρόλο τους .

                                                                            Γιάννης

Στην τηλεόραση μου αρέσει να βλέπω το << Ευτυχισμένοι μαζί >> γιατί είναι κωμική σειρά .Χαίρομαι που έχει πολλά επεισόδια και θα μου κρατά συντροφιά για ένα χρόνο .
 

                                                                                   Βαγγέλης

Στην τηλεόραση μου αρέσει να βλέπω << ΤΗΛΕΜΠΟΡΑ >> γιατί είναι πολύ αστείο ,<< Κωνσταντίνου και Ελένης >>γιατί οι δυο πρωταγωνιστές συνεχώς τσακώνονται και όλο βρίσκουν δικαιολογίες για να διεκδικήσουν το σπίτι και τέλος μου αρέσει να βλέπω το <<Εμείς κι εμείς >> γιατί πρωταγωνιστεί μια παρέα που μπαίνει συνέχεια σε καινούριες περιπέτειες .

                                                                        Πηνελόπη

Οι εκπομπές που βλέπω στην τηλεόραση είναι το <<Ευτυχισμένοι μαζί >> γιατί μου αρέσουν οι σκανταλιές που κάνει ο Θανάσης . Μια άλλη εκπομπή είναι το
<<Πίσω στο σπίτι >> γιατί μου αρέσουν τα τραγούδια του Κωστή και γαιτί ο Ηλίας προσπαθεί με κάθε τρόπο να φέρει λεφτά στο σπίτι .Συχνά βλέπω και τα << Κλεμμένα όνειρα >> όπου ο Άρης προσπαθεί με οποιαδήποτε τρόπο να χωρίσει τη σχέση του Σταύρου και της Φαίης .Μια άλλη εκπομπή που βλέπω είναι το <<Παρα πέντε >>
Έχει δράση και οι ηθοποιοί ο ένας καλύτερος από τον άλλο . Η Θεοπούλα είναι λίγο τρελούτσικη και ακολουθεί πάντα την καλύτερη φίλη της τη Σόφη , που είναι η γιαγιά του Σπύρου , η Ντάλια που όλο μπερδεύει τα λεφτά , και η Ζουμπουλία που φωνάζει και λιγοθυμάει .

Εκτός από τις σειρές αυτές βλέπω και στο SKAI  γκολ γιατί δείχνει όλα τα ματς από την Ελλάδα και την Ευρώπη και τα TOP -10 δηλαδή τα 10 καλύτερα γκολ.

                                                                               Γιώργος

Το αγαπημένο μου έργο είναι το <<Ευτυχισμένοι μαζί >> γιατί μου αρέσουν όλοι οι ήρωες , ο Μάρκος , η Εύα , ο Θανάσης , ο Φίφης , ο Διονύσης , η Ελένεη και ο Γιαννάκης .

                                                                          Μάνος