Καλώς ήλθατε !

Καλώς ήλθατε ! To e- zizania είναι ένα εκπαιδευτικό, ενημερωτικό αλλά και ψυχαγωγικό ιστολόγιο .







Τρίτη 28 Μαΐου 2013

H ΓΙΑΓΙΑ ΜΟΥ Η ΚΑΛΗ

Η γιαγιά με την οποία είμαι πιο δεμένη είναι η μαμά της μαμάς μου , που τη λένε Γλύκα . Η γιαγιά μου είναι μια ηλικιωμένη κυρία με αρκετά άσπρα μαλλιά και είναι λίγο εύσωμη . Έχει καλή καρδιά και είναι αγαπητή απ΄όλους . Είναι πολύ έξυπνη και έχει άποψη για όλα τα θέματα .Είναι πάντα πολύ καλοσυνάτη , χαμογελαστή και ευγενική με όλους .

                                                         Ιωάννα

Τη γιαγιά μου τη Μάγδα την αγαπώ πολύ γιατί έχει καλή καρδιά . Χαμογελάει πολύ και είναι έξυπνη . Μου κάνει πολλές χάρες αλλά και εγώ τη βοηθάω . Μ΄αρέσει να πηγαίνω με τη γιαγιά βόλτα στην προβλήτα και στο Λούνα πάρκ . Μια φορά θυμάμαι καθώς πηγαίναμε στο Λούνα παρκ σταματήσαμε στο δρόμο και μου πήρε παγωτό .

                                                              Βαγγέλης

Η γιαγιά μου είναι μακριά γιατί μένει στην Αλβανία και δεν την βλέπω συχνά Κάθε φορά που πάω με αγκαλιάζει συνέχεια .Με πηγαίνει βόλτα στο χωριό και μου δείχνει το αγρόκτημά μας .Τη γιαγιά μου την αγαπώ πολύ γιατί ό, τι θέλω της το λέω και εκείνη μου το κάνει Είναι καλόκαρδη και πολύ ευαίσθητη.

                                                                            Μανόλης

Η αγαπημένη μου γιαγιά μένει στην Άσσηρο  στη Θεσσαλονίκη .Την αγαπώ γιατί μου κάνει όλα τα χατίρια , μου δίνει λεφτά και με αφήνει να βγαίνω έξω Όλα αυτά για να τα ξεπληρώσω ,πηγαίνω για ψώνια , σκουπίζω όταν δεν είναι σπίτι και πλένω το αμάξι .

                                            Αλέξανδρος

Έχω δυο γιαγιάδες .Τη μια τη λένε Αρετή και την άλλη Παναγιώτα .Η μία μένει στο Μαρμαρά και η άλλη στην Ορμύλια .Τη γιαγιά την Παναγιώτα την αγαπάω λίγο πιο πολύ από τη άλλη γιατί όταν της λέω μυστικά , δεν τα λέει στη μαμά μου . Η γιαγιά η Παναγιώτα είναι πολύ ευαισθητη και όταν με μαλώνει ο μπαμπάς εκείνη κλαίει .

                                                           Μάνος

Η γιαγιά μου ονομάζεται Όλγα και είναι 64 χρονών .Είναι πολύ καλή νοικοκυρά και μαγείρισσα . Είναι καλόκαρδη , ευγενική φιλότιμη και απλοχέρα.Μια μέρα είχα αρρωστήσει πάρα πολύ και τότε η γιαγιά μου μου έδωσε ένα φάρμακο που είχε φέρει από την Ουκρανία και μετά από δυο μέρες έγινα και πάλι καλά .

                                                                    Γιώργος