Καλώς ήλθατε !

Καλώς ήλθατε ! To e- zizania είναι ένα εκπαιδευτικό, ενημερωτικό αλλά και ψυχαγωγικό ιστολόγιο .







Τετάρτη 12 Δεκεμβρίου 2012

το αγαπημένο μου ζώο

Το αγαπημένο μου ζώο είναι ο σκύλος μου ο Παρδαλάκος . Μου τον έφερε ο παππούς μου από τη Συκιά στα γενέθλιά μου .Στην αρχή δεν με πλησίαζε γιατί με φοβόταν πολύ , αλλά αφού τον εκπαίδευσα με συνήθισε .
          Ο Παρδαλάκος μου είναι ψηλός , άσπρος και μαύρος .Έχει κοντή ουρά , περίεργα μάτια και ψηλά πόδια . Όταν κάποιος τον χτυπήσει , νευριάζει πολύ και το δαγκώνει . Του έχω βάλει κολάρο με καρφιά και του έχω φτιάξει ένα σπιτάκι με ξύλα .Μέσα έχω βάλει άχυρα για να είναι ζεστά .
 
          Όταν πηγαίνω σχολείο θέλει να έρθει μαζί μου , αλλά ο μπαμπάς μου τον κρατάει . Κάθε απόγευμα του ρίχνω ένα δίσκο και όταν δεν τον πιάνει νευριάζει .Μερικές φορές ο μπαμπάς τον πηγαίνει στο βουνό και αυτός κατεβαίνει στο χωριό .
Μια φορά τον τσίμπησε ένα φίδι στο κεφάλι και τον πήγαμε στο γιατρό για ένεση .
                                                                 Μάνος

Τα αγαπημένα μου ζώα είναι τα δυο χρυσόψαρα ,που τα πήρα από το πανηγύρι που έγινε στο χωριό μας .Τα ονόματα που έχουν είναι Τζέιμς και Ριζούλης .
          Και τα δυο είναι πορτοκαλί στο χρώμα .Τα ταίζω κάθε τρεις μέρες την εβδομάδα και  αλλάζω νερό από τη γυάλα τους δυο φορές την εβδομάδα .
          Μια μέρα που έπαιζα <<πλειστέισον >> είχα ξεχαστεί και είχα αφήσει τη γυάλα των χρυσόψαρων κοντά στο νεροχύτη . Για κάποιο λόγο αυτή έπεσε στο νεροχύτη . Όταν κατάλαβα τι έγινε πήγα να δω πού είναι τα ψάρια .Αμέσως ένιωσα ότι χάθηκαν και άρχισα να ψάχνω .Όταν τα βρήκα τα ξαναέβαλα στη γυάλα τους .
          Τα αγαπάω τα χρυσόψαρα μου ,αλλά δεν θα τα ξαναφήσω ποτέ στο νεροχύτη .

                                                          Γιώργος

          Το αγαπημένο ζώο είναι ένα σκυλάκι που ονομάζεται Κούκι . Μου το έδωσε η θεία μου .
          Η Κούκι είναι καφετιά προς το μπεζ , έχει μαύρα αυτάκια και ένα μπλε κολάρο . Είναι παιχνιδιάρα , ευχάριστη και ευαίσθητη.
          Μια φορά είχαμε λύσει την Κούκι για να παίξει . Ξαφνικά έτρεξε προς το δρόμο .Εκείνη τη στιγμή φάνηκε ένα αμάξι .Τότε εγώ τρόμαξα πολύ . Ευτυχώς το αμάξι πάτησε μόνο το πόδι της . Δεν μπορούσε να περπατήσει για δυο βδομάδες .
          Μετά ο μπαμπάς μου της έφτιαξε ένα σπιτάκι για να κοιμάται , όμως δεν της άρεσε πολύ γιατί παλιά συνήθιζε να κοιμάται σε σπίτι .
Το σκυλάκι μου το αγαπώ πολύ και είναι φιλική μαζί του .
                                                                            Ιωάννα
Πέρσι το χειμώνα είχαμε δει ένα μικρούλη σκυλάκι Εγώ με τη μαμά μου το λυπηθήκαμε πολύ . Έτσι το πήραμε και του φτιάξαμε ένα σπιτάκι δίπλα στο σπίτι μας και τα ταΐζαμε. Όταν το συνηθίσαμε , θέλαμε να του δώσουμε ένα όνομα . Έτσι το ονομάσαμε Μπούμπι .
Είναι ένα παιχνιδιάρικο σκυλί και πολύ όμορφο Επίσης είναι καφέ με άσπρες ρίγες και έχει μεγάλα αυτιά .
Το καλοκαίρι με τις φίλες μου το πήγαμε βόλτα .Όμως το λουρί σκίστηκε κι αυτό έτρεξε κι έφυγε .Εγώ με τα κορίτσια αρχίσαμε να το ψάχνουμε .Τότε ήρθε ένας καλός  κύριος , μας είδε στεναχωρεμένες και μας ρώτησε αν ήταν δικό μας το σκυλί και του είπαμε <<ναι>> .
Μαζί του περνάω πολλή ώρα γιατί είναι ζαβολιάρης και χαζούλης και δεν θα ήθελα να είναι άγριο και να μην με ακούει .
Αυτό το σκυλί δεν θα το αποχωριστώ ποτέ .

                                                            Αναστασία

Το αγαπημένο μου κατοικίδιο ζώο είναι μια χελώνα που την λένε Φίφη .Την αγόρασα από το πανηγύρι τις 29 Αυγούστου .
Η χελώνα μου είναι πράσινη , η ουρά της είναι πολύ μικρή και τα ποδαράκια της είναι ακόμα μικρά με πράσινες βούλες . Ο χρακτήρας της είναι τεμπέλικος και δεν θέλει ποτέ να κινηθεί .
Μαζί της περνάω το χρόνο μου ταΐζοντας την γαρίδες .
Μια φορά που είχα ξεχάσει να την βάλω μέσα σε μια άλλη γυάλα για να της αλλάξω το νερό και την είχα αφήσει έξω , η χελώνα ήθελε να φύγει .Όταν είδα την πήρα αμέσως και την έβαλα μέσα στη γυάλα .
Τη χελώνα μου την αγαπάω πολύ και δε θα ήθελα να τη χάσω .
                                                          Βαγγέλης

Το αγαπημένο μου ζώο είναι μια σκυλίτσα που τη λένε Λίζα . Την αγόρασε ο μπαμπάς  μου από έναν κύριο και την έφερε στο σπίτι .
Η Λίζα είναι κυνηγόσκυλο .Έχει λαμπερό καφετί τρίχωμα ,αλλά η ουρά της είναι μαύρη και τα μάτια της καφετιά .Είναι χοντρούλα και δεν μπορεί να σηκωθεί .Η Λίζα μένει μακριά από το σπίτι μας σε μια καλύβα .
Κάθε μέρα πηγαίνω και την ταΐζω και παίζω μαζί της .Της πετάω την μπάλα και τρέχει να την πιάσει .Της αρέσει να κυνηγά τις γάτες και να τρώει το φαΐ τους .
Μια φορά νόμιζα ότι την είχα χάσει .Την έψαξα παντού και αυτή ήταν κρυμμένη πίσω από την καλύβα .Ευτυχώς γάβγισε και την βρήκαμε .
Την αγαπώ πολύ και είναι η καλύτερη μου φίλη .

                                                         Μαρία
Το αγαπημένο μου ζώο είναι ο σκύλος μου .Το όνομά του είναι Νόρα και μου τον έκαναν δώρα στα γενέθλιά μου .
Η Νόρα έχει μαύρο και καφέ χρώμα .Έχει καφέ μάτια και φοράει ένα κόκκινο κολάρο . Είναι πολύ παιχνιδιάρα και με δαγκώνει για παιχνίδι .
Μαζί της περνάω τον χρόνο μου πηγαίνοντάς την βόλτες και παίζοντας .
Μια φορά η Νόρα πήγε να πέσει από το μπαλκόνι .Τότε εγώ έκανα αμέσως ένα σάλτο και την έπιασα από την ουρά . Η Νόρα γάβγισε δυνατά αλλά δεν έπεσε κάτω.
Τα συναισθήματά μου είναι ωραία ,και  την αγαπώ πολύ.

                                                  Γιαννης

Το αγαπημένο μου ζώο το λένε Κλάρα και το έχω από μικρό μαζί με την ξαδέρφη μου και τον αδερφό της .
Το χρώμα της είναι άσπρο .Έχει μικρά αυτιά ,λεπτή ουρά και καφέ μάτια . Είναι πολύ όμορφη .
Περνάω πάρα πολύ όμορφα μαζί της γιατί με κυνηγάει .Είναι πάρα πολύ παιχνιδιάρα και λίγο χαζούλα ,γιατί μόλις δει γάτα τρέχει για να την φτάσει .
Μια μέρα ήμουνα με την ξαδέρφη μου και το σκυλί στην παιδική χαρά και παίζαμε κυνηγητό .Όταν βγήκα από την κρυψώνα μου το σκυλί δεν ήταν εκεί . Μαζί με την ξαδέρφη μου ψάξαμε παντού ,αλλά δεν την βρήκαμε .Μια μέρα πήγαμε πάλι στην παιδική και την είδαμε να είναι κάτω από την τσουλήθρα .
Με αυτό το σκυλί νιώθω πολύ χαρούμενος γιατί είναι παιχνιδιάρα και ζαβολιάρα .
                                                     Θανάσης

Μια μέρα καθώς περπατούσα ,είδα ένα κουταβάκι .Τότε το λυπήθηκα και το πήγα στο σπίτι μου .
Είναι μικρούλης και παιχνιδιάρης .Το όνομά του είναι Ρούντι .
Τον βγάζω βόλτα και παίζουμε μαζί ή καθόμαστε στο σπίτι .Μια μέρα είχε μεγαλώσει πια και έφυγε .Όταν γύρισε ήταν ματωμένος .Τρόμαξα πολύ αλλά η μαμά μου τον περιποιήθηκε και έγινε καλά .
Εγώ νιώθω πολλά συναισθήματα για το Ρούντι .Θα ήθελα μέχρι να μεγαλώσω να τον έχω κοντά μου .
                                                         Γρηγόρης

Το αγαπημένο μου ζώο είναι ο Billako . Τον αγόρασα μια μέρα , όταν ήμουνα με τον παππού μου .
Στον Billako αρέσει να παίζει και να τρέχει . Έχει καφέ αυτιά και πατουσάκια .Όλο το σώμα του είναι μαύρο .Η ουρά του είναι μεγάλη .Όταν τον βγάζω έξω για να τρέξουμε και του βγάζω το κολάρο κάνει σαν τρελό .
Περνάω ευχάριστα μαζί του κάνοντας αστεία .Μόλις μπαίνω μέσα στο σπίτι , μετά από λίγη ώρα μπαίνει και αυτός .Τρέχει μέσα στο δωμάτιο και αρχίζει να με γλύφει .
Μια μέρα που τρέχαμε ο Billako μετά από πολλά χιλιόμετρα έπεσε και με τρόμαξε . Μετά από λίγη ώρα σηκώθηκε και άρχισε να τρέχει .Έτρεξα και εγώ πίσω του αλλά τον έχασα και ανησύχησα .Πέρασαν λίγες μέρες και τον βρήκα .Ήμουνα πολύ ευτυχισμένος .
Τον αγαπώ και δε θέλω  να τον ξαναχάσω .
                                                              Αλέξανδρος

Το σκυλί που είχα το λέγανε Δία .Τον Δία τον απέκτησα τα Χριστούγεννα .
Ο Δίας είναι ένα παιχνιδιάρικο και χαριτωμένο σκυλάκι με καστανά μάτια .Είναι λίγο παχουλός .
Μαζί του περνάω τέλεια και μου δτιάχνει τη διάθεση .
Μια φορά ο μπαμπάς ξέχασε να κλείσει την πόρτα κάτω και ο Δίας έφυγε . Δεν μπορούσαμε πουθενά να τον βρούμε .Ψάξαμε σχεδόν ολόκληρο το Μαρμαρά ,αλλά πάλι καλά ήρθε σπίτι ο χαριτωμένος Δίας .
Δεν θέλω να τον ξαναχάσω .
                                                                Άλεξ

Το αγαπημένο μου ζώο είναι ο σκύλος του παππού μου .Τό όνομά του το πήρε από τον παλιό σκύλο του παππού μου , τον Μαξ .Ο παππούς μου όταν πήγαινε βόλτα βρήκε κάποια κουταβάκια που ήταν μόνα τοςυ και πήρε ένα .
Ο Μαξ φοράει ένα κόκκινο κολάρο .Έχει μαύρη γούνα , πράσινα μάτια , μέτρια ουρά και μικρά αυτιά .Ο σκύλος μου είναι παιχνιδιάρης ,γιατί άμα βρει κάτι αρχίζει να το δαγκώνει .Είναι ακούραστος διότι και τη μέρα και την νύχτα δε κοιμάται ποτέ ,εφόσον είναι ο φύλακας του σπιτιού .Ακόμα είναι ευαίσθητος ,αφού όταν τον φωνάζω εγώ ή ο παππούς μου έρχεται και ξαπλώνει κοντά μας και αγαπητός γιατί όλοι τον αγαπάμε εκτός άμα κάνει χαζομάρες .
Μαζί του περνάω πολύ ωραία ,επειδή συνέχεια θέλει βόλτα και γιατί θέλει να παίζουμε μαζί .Του βάζω πολύ φαγητό και ένα μεγάλο μπολ με νερό. Κάθε μέρα του φτιάχνω το σπίτι γιατί δεν είναι πολύ σταθερό .
Μια μέρα που είχαμε πάει  βόλτα , εκεί που μιλούσα με ένα φίλο μου , ο Μαξ βρήκε κάποια άλλα σκυλιά και πήγε μαζί τους .Τον ψάχναμε αλλά δεν μπορούσαμε να τον βρούμε .Κάποια στιγμή άκουσα κάτι μέσα στα χόρτα .Ήταν ένα φίδι πίσω από τον Μαξ .Παραλίγο να τον τσιμπήσει ,αλλά ευτυχώς ο παππούς μου πήγε πίσω από το φίδι και το σκότωσε .
Δεν θέλω να τον χάσω ποτέ .Θέλω με αγαπάει όπως τον αγαπώ κι εγώ και να με υποδέχεται όταν πηγαίνω σ΄αυτόν.

                                                         Θανάσης

Κάθε μέρα που πήγαινα σχολείο , έβλεπα έναν σκύλο ,αλλά ποτέ δεν ερχόταν κοντά μου. Μια μέρα με πλησίασε και τότε τον πήρα στο σπίτι μου. Τον ονόμασα Ρεξ.
Ο σκύλος μου έχει γαλανά μάτια , φουντωτή ουρά και μικρά αυτιά .Είναι πολύ παιχνιδιάρης και παίζει με τους φίλους μου .Είναι και πολύ γκρινιάρης, γιατί όταν φεύγω για το σχολείο γαβγίζει .Όταν γυρίζω αρχίζει και με γλύφει.
Μια φορά που  είχαμε πάει βόλτα γλίστρησα και έπεσα .Τότε ο σκύλος μου άρχισε να γαγβίζει και μαζεύτηκα κόσμος να με βοηθήσει .
Τον σκύλο μου τον αγαπώ πολύ και θέλω να μεγαλώσουμε και ζήσουμε μαζί .

                                                        Μανόλης